Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til hvor jeg kan finne kjoler på nettet, skal i dåp i september og trenger en kjole. Eller skjørt og fine topper?

Også lurte jeg på om hvor en kan finne belly band, og hvordan størrelsene er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

motherhood.com har mye fint, samt netmama.dk, mammashop.net og notanshop.com. Er ikke alltid like lett og finne pene gravid-klær til større damer!

Jeg kjøpte belly band gjennom Ellos. Kun en str. men de er veldig tøyelige. Passet fint til meg, og jeg er 125 kg! Fant også belly band hos H&M, men likte Ellos sine bedre. Polarn O Pyret tror jeg også selger slike. Er mange nettbutikker som selger belly band hvis man vil ha noe annet enn sort/hvit.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor stor du er, men jeg har funnet mye fint i sommer - så lenge jeg passer på at det er empirieliv eller stretch på en annen måte. av nettbutikker vet jeg at ellos har mye fint hvertfall - og hm har fått mye fint høstnytt nå om du klarer deg med "normalstørrelsene" der :)

Jeg kjøpte mine bellybands på Polarn o. pyret - 149 kroner og finner vi sort og hvitt. Jeg er _stor_, 110 kg fordelt på 172 cm, men bruker faktisk str S i bellybandsene der! Mulig jeg må gå opp en størrelse når magen vokser enda mer, men for at de faktisk skal gjøre nytten sin. så må de jo sitte godt på :)

Skrevet

Takk for tipsene:) Handler en del på Ellos, akkurat vært inne å bestilt meg noen tunikaer og diverse..:)

Polarn o. pyret har de nettbutikk eller?

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg! Satse på at jeg finner meg noe:) Er lav og rund (1.62 høy og 92 kg), så det er som regel for langt, for trangt eller ett eller anna:) Men som sagt tusen takk for svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...