Gå til innhold

Matea Erine Eller bare Matea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en lite jente nå om ett par uker, Vi har bestemt at hun skal hete Matea. Men jeg kom plutselig over navnet Erine og synest det var veldig vakkert.

Matea Erine: blir det en fin kombinasjon av navn, eller blir det litt mye av det hele?

Gutten vi har på snart 2 heter Patrik, der var vi fast bestemt på å bare velge ett navn. Blir det da feil å velge to på lillesøsteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mathea er et nydelig navn! Syns det er fint både alene og sammen med erine! ;) Syns ikke det gjør noe selv om storebror har ett navn bare ;)

Skrevet

Ikkje så glad i dobbeltnavn og Erine får meg til å tenke på urin, så eg stemmer for berre Matea.

Skrevet

Syns Matea Erine var fint, dere kommer vel kanskje bare til å bruke Matea til vanlig? Syns også Matea er finere uten h!

Skrevet

Liker ikke så godt dobbeltnavn og synes i utgangspunktet at hun også bare bør ha ett navn siden broren har det, men synes Matea Erine var fint:-)

Skrevet

Jeg er ikke fan av dobbeltnavn når begge navna ikke brukes. Ville valgt kun Matea, syns det står veldig fint alene.

Skrevet

Takker for responsen. D jeg foreslo det for min bedre halvdel så var responsen så som så...Vi får tygge litt på det. Vi vil uansett bare bruke Matea til daglig, men men..

Skrevet

Synes Matea Erine var en helt fin kombinasjon. Personlig ville jeg heller valgt Mathea Serine :-)

Skrevet

bare matea eller mathea.et fint navn syns jeg

Skrevet

Kombinasjonen var greit, men jeg ville gått for bare ett navn...ihvertfall i og med at broren bare har ett navn

Skrevet

Ellers er jeg enig med Vannmann 31 i at Mathea Serine er finere..hvis man først skal gå for dobbeltnavn

Skrevet

Jeg synes Matea er kjempe fint og skal ikke besudles med andre navn bak. Dessuten passer det fint med enkelt navn når storebror har bare 1 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...