Hottentottentitten Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Har fått mindre melk, og vil gjerne ha mer igjen (dvs han vil ha mer). Jeg prøver å pumpe, men det kommer ut så lite.. Kanskje 10 ml tilsammen! Øker produksjonen selv om det ikke kommer ut noe? Noen annet jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Drikk ammete og vørterøl, det hjelper her. Og pumpe/amme ofte da. Junior har hatt noen netter nå hvor han har villet ha pupp ofte, så nå har jeg stor produksjon her, men nå har matlysten hans avtatt igjen:( Så her sitter jeg med melkespreng.
vimsa;) Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 det hjalp for meg å drikke masse væske. ca 2-3 l vann om dagen.. gjorde det å pumpa litt, nå har jeg melkespreng..
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Drikker så mye som jeg kan, også prøver jeg å pumpe meg før jeg legger om kvelden. Han våkner aldri før midt på natta for å spise, og da har jeg fått tilbake masse melk, og får tømt brystene på nytt. Har ihvertfall fungert fint for meg. Det der med å få ut lite melk slet jeg også med. Men nå sitter jeg og leser om amming mens jeg pumper og lukter litt på klærne til minsten, og da begynner utdrivningsrefleksen ganske fort. Da kommer det melk som bare det
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Det ligger en lang oppsamlingstråd om dette som holdes opp på ammedebatten! Lykke til! )
Rorrimamma Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Igår når jeg skulle pumpe fikk jeg ut 10-20 ml, var ganske fortvilt. Det var nok også grunnen til at jeg fikk så lite. Så satt jeg å leste om amming, så på bilda av lille vetle og stimulerte brystvortene - det gjorde at ca hvert 10-15 min fikk jeg brystspreng! og til slutt hadde jeg 100 ml selv om det tok litt tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå