mamica Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Babyen min har siden i går vært veldig urolig, gråter mye, og det virker som om hun har magekramper. Noen råd? I tillegg har hun ikke basjet på 15 timer.Er dette normalt? Hvor ofte skal hun basje egentlig?
Miffs Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Det er like vanlig at de bæsjer 10 ganger om dagen som hver tiende dag.. Så ingen grunn til bekymring. Men kan godt være derfor hun sutrer, min gjør også det når det begynner å bli for fullt..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 hvis hun er hard i magen så kan det hjelpe med litt malt:)
AS og lillemor=) Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jenta vår på 3,5 uker hadde ikke bæsjet på 16 timer, og var tydelig urolig. Magen var hard og hun gjorde tydelig tegn til å presse.. Tok litt olje på et termometer, stakk forsiktig inn endetarmsåpningen for å " smøre" litt. Gjorde dette to ganger, og da kom det ut hard avføring. Tydelig at den satt som en propp. Tok på henne bleie, og etter 30 min ca, var den stappe full. Tøyt ut både rundt lårene og i ryggen.. Hun var helt rolig etterpå, magen var ikke hard lengre og hun sovnet etter måltidet. Det overnevnte skal ikke være noe løsning en tyr til ofte, for en skal ikke " kludre" med systemet, men om det er tydelig at de er opstipert , blir iallefall jeg å gjøre som denne gangen. Så... ville ikke ventet 10 dager om jeg var deg
mamica Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 tusen takk for svar alle sammen. Denne malten, skal den gis som te eller i melka?
Smellkyss Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Når sønnen min var nyfødt bæsjet han 1 gang i uken. Fikk vite på HS at fullammende babyer ikke kan få forstoppelse, vet ikke om du ammer men litt maltekstrakt gjør susen(iallefall for meg under graviditeten:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå