Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Her er det fisk som er favoritten av mat og godteri er det mørk skjokolade og saltsmågodt=)
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har vel ingen favorittmat, da det er saa mye som er godt... Men det er helt klart sjokolade, notter og torket frukt som er min favoritt :-))))
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Periodespiser jeg. Nei, det ble feil, for jeg spiser jo hele tiden. Men hva som er det beste jeg vet går i perioder. Om sommeren liker jeg godt skalldyr, og kan spise havets delikatesser til alle måltid i ukesvis. Og is er nok favoritten. Noe jeg stort sett fyser på hele tiden? Nei, kommer ikke på noe. Er generelt glad i mat og godis jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Den beste maten, det må være kylling, eller pasta med kylling som vi får kjøpt på resturant. Godteriet som er best er walters mandler eller helnøtt. Sjokolade med nøtter altså.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Av kjøttretter: Kalkun med waldorfsalag Fisk: lettsaltet uer med gulrotstuing Godt: sjokolade og supersure smågodt, evt salt lakris
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Liker alt med lammekjøtt....))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Å det er så masse mat som er godt, og hva som frister mest er alt etter når på året og døgnet. Er generelt veldig glad i mat.. Om sommeren er jeg veldig glad i å grille, en god saus, fløtegratinerte poteter, masse godt kjøtt og en stor god salat. Om jula er det pinnekjøtt og småkaker som er på topp. Og om kveldene liker jeg en varm rett med sjokolade etterpå.. Liker også veldig godt frukt og bær, smoodis er jo bare fantastisk:).. ja kunne visst holdt på i det uendelige.. og skjønner jo nå hintet. er sulten så må spise litt nå før jeg legger meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå