Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par spørsmål om disse folikklene.

Jeg har fått beskjed om å ta en VUL på dag 10. Når folikkene er 18mm skal jeg sette Ovitrelle sprøyten. Om folikkene ikke er store nok på dag 10, betyr dette at jeg må inn daglig å sjekke størrelsen på de ved hjelp av VUL? Må jeg drive å fly fram og tilbake og ta masse VUL?

Ellers begynner jeg å bli småhysterisk ang Otrivelle sprøyten jeg kjøpte på torsdag. Da var det 29 grader. Den lå et par timer i bilen før jeg fikk den over i en frysebag med et fryse element. Var hjemme fredag natt og la den i kjøleskapet. Tror det sto på pakka at det skulle oppbevares under 25 grader, og at man ikke skulle hive den tilbake på kjøling etter at den er tatt ut av kjøleskap. Jeg tenkte som så at det er bedre å ha den i kjøleskapet de tre førstkommende ukene, enn å ha den ute i denne varmen. Tror dere at den er ødelagt nå? Er mest fristet til å skaffe ny resept og kjøpe den når det nærmer seg...eller er jeg bare hysterisk??? Har liksom ikke lyst til å sette en sprøyte som ikke fungerer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nå er ikke jeg den mest erfarne her inne, men jeg tok innvendig UL på dag 13, da var ikke folikklene store nok, og jeg fikk ny time 2 dager senere dag 15. Da var de vokst til 18 mm, og jeg fikk beskjed om å sette Ovitrellen samme kveld klokka 2100. Hadde så time på Nordica kl 1215 dag 17. Og jammen ble det ikke full klaff :o)

Vanskelig å si mht holdbarheten på sprøyta.. Kan du ikke ringe apoteket ev. den klinikken du bruker i Danmark? Kjipt hvis sprøyta skulle være ødelagt..

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...