Frustrert76 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 har bestemt navnet ingrid til den nydelige datteren vår,mentrenger litt rådog gode forslag til å sette på et navn foran eller bak.hva syns dere eller kanskje bare ingrid er finest alene
grace&hope Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er ikke så gla i dobbeltnavn, og synes absoultt at Ingrid kan og bør stå alene, navnet er så sterkt og stødig... hvis du skjønner hva jeg mener:-) Men jeg kan jo alltids komme med noen forslag... Ingrid Olene Ingrid Otelie Ingrid Oline Ingrid Olea (er litt gla i gamle navn på O:-)) Ingrid Johanne/a Ingrid Serine/a Ingrid Louise Ingrid Sofia Synes det var vanskeligere å finne navn som kan stå foran...
Frustrert76 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2008 hei.sliter litt med å finne navn foran jeg også.tusen takk for forslag,av disse likte jeg ingrid louise best tror jeg.hva med anne ingrid,etter min mor.ellers syns jeg ingrid eline også. men er kanskje best å stå alene
Frustrert76 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2008 hei takk for forslag,likte godt ingrid marie
prebs Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Ingrid er nydelig og står best alene! Men jeg synes Ingrid Eline var pent: )
RM79 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Ingrid Eline eller Ingrid Oline var jo veldig fine forslag da!! Eller hva med... Ingrid Amalie Ingrid Augusta Ingrid Charlotte Ingrid Emilia Ingrid Fredrikke Ingrid Melina Ingrid Olava
huldra87 Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Ingrid er fint og funker bra alene, men jeg har nå litt sansen for dobbeltnavn jeg da. ;-) Ser du har fått mange fine forslag allerede. I fare for og gjenta flere av dem, så synes at dette er fine kombinasjoner: Ingrid Olea Ingrid Marie Ingrid Sofie Ingrid Lovise Ingrid Andrea Ingrid Alvilde
Molla-67 Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Ingrid er et av de fineste klassiske navnene jeg vet om. NYYYYYYYDELIG !!!!!!! Og jeg synes det passer best alene. Hvis du absolutt skal ha to navn synes jeg Ingrid Johanne er kjempefint.
Vannmann35 Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Synes Ingrid funker fint alene, men noen fine kombinasjoner kan jo være: Ingrid Kornelia Ingrid Margrete Ingrid Kristine Ingrid Elisabeth Ingrid Elise Ingrid Sofie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå