mammarettogslett Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 dere selv altså? Har så lyst å bade, men er så redd for brystbetennelse Er det så lett å få det?
yvve73 Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Det bør gå bra. Jeg har vært i Kroatia i to uker, og badet masse. Nå er det jo like varmt her hjemme, så da bør det gå bra her også. Du bør kanskje unngå å ligge på magen på bakken. Jeg fikk brystbetennelse for seks år siden, og jeg tror det var fordi jeg lå på magen og solte meg på et teppe på gressplenen......Har ikke hatt antydninger til brystbetennelser denne gangen. Kanskje du også bør unngå å gå for lenge med bløt bikinioverdel. Tror du trygt kan kose deg !!!!
Poteto Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 bare bad du, men bytt bikini etterpå å tørk deg. veeeldi vikti å ikkje bli kald på "jura"
Joikaboll@ Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Pass deg, bytt til tørt med en gang du kommer opp av vannet. Jeg har bada masse i disse dager og har hvert sløv med å bytte til tørt, til tross tidligere erfaring. Så igjen har jeg nå fått brystbetennelse. Men jeg overlever og skal på stranda å bade i morgen også ;o) HUSK! av med vått badetøy og tørk deg, så går det nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå