Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Del Skrevet 26. juli 2008 Først må jeg jo si at det tross alt er en tid siden dere fjernet anonymknappen på krangle, om dere har planer om å ta den tilbake vet jeg ikke, MEN mens denne perioden uten foregår så burde dere kanskje gjøre det litt lettere for nye innkommere der å forstå at de ikke trenger å lete etter anonymknappen(da den ikke er der) MEN i følge overskriften dere har oppe på kranglesiden så kan nyinnkommere bli en smule forvirret liksom.....hehe=) *Kranglesiden Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som ***ANONYM***. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)* Nå har jeg så klart redigert til store bokstaver slik at dere i det minste ser hva jeg mener og lagt til stjerner da, men skjønner dere?=) Ikke noe ris bare en liten påminne=) Fortsatt ha en riktig god dag=) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå