mamma til fire små Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 snuppa er 2 uker. tok med begge ungene til et lite vann, slik at storebroren på to skulle få lekt seg litt i vannkanten. hadde også planer om å sole meg litt selv også mens hun lille skulle sove i skyggen. slik ble det jo ikke da. hun som har måttet bli vekt hver 4 time, måtte plutselig henge konstant i puppen. sto i skyggen og skifta pupp hele tiden, og fikk ikke vært noe særlig med storeboren. heldigvis er han veldig lydig og flink til å leke seg alene. men lurer på om jeg kunne gitt henne litt vann fra tåteflaske hvis vi prøver oss på en tur en annen gang?
To prinsesser Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg koker vann og avkjøler det og gir i tillegg til puppen nå når det er så varmt.. hun blir 3 mnd 1 mai
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hvis du fullammer trenger du ikke å gi vann. Hvis du vil være litt med gutten din, kan du jo pumpe den tynne melka ut å få pappan til å gi på flaske? Evt få pappan til å passe minsten så drar bare du og storebror ut? Ofte får ikke babyer til å sove i varmen, og de blir svært tørste. Da er det kanskje like greit å holde seg inne de dagene det er veldig varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå