Gå til innhold

Nå har jeg handlet barnevogn og utstyr!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble en Emmaljunga Edge Duo Kombi, farge moonlight.. så den ikke skal bli så lik søskenbarnet sitt og for at den ikke skal være så "feminin"...mannen skal jo trille også:)

Kjempe fornøyd, har lyst til å trille alt nå! Ser vel litt freaky ut men.. gå i nabolaget med tom vogn.. :P

Ellers ullklær til vinterbarnet, stellesaker, bilsete og slike småting..:)

Flere som er tidlig ute?

Skrevet

Borti anonym knappen jeg da:)

Skrevet

Kjøpte vogn i går vi da:) Ble en simo kombivogn. Ellers har vi kjøpt endel klær og vippestol.

Kanskje tidlig ute, men er jo stas å kjøpe litt til den lille. :)

Skrevet

har kjøpt Brio kombi vogn og maxi cosi sete i sverige, handla inn sengklær, laken, og små ting.. handla ein heil haug me klær, litt kjedli at eg handla alt i kvit, siden jeg skal på 3d ultralyd imårgen å da får jeg sansynligvis vite om det er jente eller gutt:) seng og stellekommode har jeg også.. så er ikke så mye mer vi trenger:)

Skrevet

Kjekt å se at det er flere som er "tidlig ut" med å handle inn til babyen :)

Selv er jeg skikkelig kontrollfrik og tar ingen sjanser på at jeg har overskudd til shopping den siste tiden før fødselen. Ønsker dessuten å ha de meste klart for bruk når jeg kommer heim. Hos oss står barnerommet klart og alt av viktige innkjøp er gjort. Det eneste vi mangler er sprinkelseng, men det arver vi. Skal jo uansett bruke leandervugge den første tiden, så det er ikke noe stress. Nå koser jeg meg med å gjøre barnerommet hyggelig. Monterer opp hyller og setter inn våre gamle barnebøker, henger opp et par bilder og hyggelige lys. Har kjøpt en oransje havhestlampe fra IKEA som jeg tror kan fungere fint som svakt og varmt ammelys om natta.

Har ikke kjøpt særlig med klær, men den oppgaven har de vordrende bestemødrene gått inn for med liv og lyst. Hyllene fylles med rekordfart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...