Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #77 Skrevet 27. juli 2008 Når vi har sex, er det suging, fingring, slikking og hele pakka med i bildet. Svært sjeldent vi bare dytter'n ut og inn et par ganger under dyna ekstremt rolig... Det kunne ikke falt meg inn å sitte der med pappas pikk i munnen, og titte hengivent bort på min vakre, sovende datter som lå 20 cm bortenfor min nakne, svette, opphissede kropp.. Det er bare ikke riktig!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #78 Skrevet 27. juli 2008 Jeg regner med at barna er i huset, når denne typen sexaktivitet føregår?? Tenkt om barnet våkner og kommer til dere?? Det er jo like ille som å ha full kontroll på barnet, for å kunne avslutte i tide.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #79 Skrevet 27. juli 2008 Jo, så klart er barnet vårt hjemme. Nå dreier ikke dette seg om 4 åringer, som lett kan komme inn på soverommet i løpet av natten vel? Vårt barn har ikke fylt to år enda, og hun sover på eget soverom i sprinkelseng så sjansene for at hun skal klare å komme seg inn på soverommet vårt er lik null. For meg er det mye mer unaturlig å ha sex med barnet mitt i samme rom, enn det er at hun kommer å banker på.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #80 Skrevet 27. juli 2008 til anonym 15.32 er du dum?? dette handler om å i d hele tatt begynne å gjøre disse tingene med ungen i senga da,,å faktisk klare å bli tent med et barn i sengen.. d viser bare hvor perverse folk er i hodet mener nå jeg.. d er noe annet når barnet er i et annet rom..å hvis ikke du skjønner d ..ja da er du faen meg lost altså.. d har noe med å ha sperrer for å ha sex med barn i samme sengen..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #81 Skrevet 27. juli 2008 Ja! Jeg er dum, helt lost og skikkelig pervers! Men jeg har muligens litt mer erfaring med å være mor og kjæreste enn deg, anonym 15.46. Samtidig som jeg kanskje har litt mindre sperrer enn deg. Har nå greidd meg ganske bra så langt for det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #82 Skrevet 27. juli 2008 Men du skjønner det, enkelte sperrer er helt normalt, og hindrer folk i å gjøre sjuke ting!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #83 Skrevet 27. juli 2008 Er det mulig å være så dum, at man ikke skjønner at det er forskjell på å ha sex når barnet er i samme seng, og å ha sex mens barnet er på et annet rom?!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #84 Skrevet 27. juli 2008 ...snakker dere om sex i samme seng som større unger eller små babyer???? jeg gidder ikke lese hele tråden...... og forresten hvorfor er det perverst å ha sex i samme seng som en baby....som uansett ikke ville skjønt bæret om den våknet......folk tenner jo ikke på barn fordi om de klarer å ha sex i samme rom som en unge.....eller en baby.... tidligere hadde man halve ungeflokken inne på soverommet......og alle som ikke bor i vestlige siviliserte land er rå-pervo.....er det det du mener????....personlig tror jeg det har med tenningsnivået ditt å gjøre....dersom du blir så lett distrahert eller får anti-tenning......kjærring-skalder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #85 Skrevet 27. juli 2008 er snakk om begge deler her. babyer og barn. Men hvorfor ikke bare legge de i si egen seng da vist man absolutt skal ha sex? Så får de slippe å ligge i samme seng som foreldra har sex? Eller er de så skjemt vekk at de nekter å ligge i si egen seng?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #86 Skrevet 27. juli 2008 Har vel hatt barn til ca 5 års alderen i sengen ved sex, en og annen gang. Men vi er så gærne at vi gjerne har sex om morgen, når barna er våkne og sitter i stua.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #87 Skrevet 27. juli 2008 Men fatter du ikke at det er en stor forskjell på å ha barnet på et annet rom og oppi senga?! Hvorfor ikke invitere barna med på leken også, så blir det vel ekstra koselig?! Jeg blir helt kvalm!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #88 Skrevet 27. juli 2008 stakkars deg...jeg tror muligens du våkna som 5 åring selv...mens foreldrene dine hadde seg en hyrdestund....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #89 Skrevet 27. juli 2008 når jeg snakka for meg lenge opp i tråden så gjaldt det fram til ungen min var ca 12 mnd. etter det lå han ikke i min seng normalt sett. sex med 5-åringer i senga er helt uakseptabelt. det er uakseptabelt lenge før den tid. tror tråden begynte med snakk om små barn, men så har diskusjonen eskalert en del siden det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #90 Skrevet 27. juli 2008 til anonym som jeg sa var dum i hodet å pervers..jeg har 2 barn å ikke kom her å si at du har mer erfaring som mor enn d jeg har..herregud så tragisk du er.. det syke her ,er at foreldrene klarer å bli SEKSUELT OPPHISSET når d ligger små barn i sengen.. å sånne sperrer er d normalt å ha for voksne folk som har litt fornuft i hodet!! hvis du er så forbanna kåt at du ikke klarer å holde deg unna sex mens ungene er i deres seng ,så synes jeg du/dere har et problem..noe feilkobling i den ene delen av hjernen.. KONKLUSJON:normale folk klarer rett og slett ikke å bli tent med å ha små barn/babyer i sin egen seng!! si hva dere vil..men d er fakta!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #91 Skrevet 27. juli 2008 Såååå enig med oktaviastar og Hulken. Nå leste jeg ikke hele tråden engang, for alle andre gjentok bare det samma som alle andre anonyme, var liksom ikke noe vits. Egentlig burde jo "slike" folk blitt anmeldt til barnevernet, slik DERE fremstiller dette. *riste på hue* Nei, signerer fullt og holdent oktavia og hulken her!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #92 Skrevet 27. juli 2008 Det overrasker meg at ikke alle kjernemødrene har soverom klart til barna sine når de blir født? At hvert familiemedlem har sitt avlukke de kan trekke seg tilbake og hente sin positive energi?`Forberede seg som de begavede prinzessene de er? Hvor går grensen fra baby til barn? Ett år? Skal vi unnskylde de premature? Gi de litt ekstra uker så de blir fortere store? Neida, incest er en lek for hele familien- så hvorfor holde barna utenfor
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. august 2008 #93 Skrevet 4. august 2008 det vill eg ikkje gjort, men det e min mening andre får gjøre som de vil.. no e snuppa 11mnd å våkner omtrent bare vi kommer inn på rommet så(på tide med eget rom) hehe
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #94 Skrevet 4. august 2008 Hadde jeg aldri klart. Klart barn har godt av å se at foreldrene er glade i hverandre, men det fins andre måter å gjøre det på enn med sex. En 5-åring forstår masse, og nei; Jeg hadde aldri klart å bli opphisset når jeg visste at barnet lå rett ved siden av!!
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 4. august 2008 #95 Skrevet 4. august 2008 Vi har ikke hatt noe problem med å ha sex i vår egen seng, med babyen (6 mnd) i den andre enden. Han sover jo. Vi er bare litt mer stille enn normalt. senga er 180 bred, vi ligger ikke "oppå " han for det. Og til dere som syns det er perverst og på grensa til incest: HALLO???det er mange som klager på altfor lite sex her inne, prøv i senga, det er vel det mest normale av alt, en baby tar ikke skade av det. Nei, jeg henger meg på oktaviastar, og sier meg helt enig!
fumlis og skrikerungene Skrevet 4. august 2008 #96 Skrevet 4. august 2008 Nei, jeg hverken vil, eller skjønner poenget med å ha barnet, uansett alder oppe i senga når jeg har sex... De har da sin egen seng... eller? Så lenge de sover driter jeg i hvor de ellers er..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #97 Skrevet 4. august 2008 Kvalmt, perverst og ÆSJ!!!!!! Stakkars barn.....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #98 Skrevet 4. august 2008 Helst ikke men spørs hvor gammelt barnet er....Tror vi hadde sex et par ganger men da var han 2 mnd kansje.Lå i andre enden av sengen.Hadde ikke klart å hatt han rett ved siden av for å si det slik:=) Jeg kunne aldri hatt sex i samme seg hvis han var eldre.
thomasjojo Skrevet 6. august 2008 #99 Skrevet 6. august 2008 man skal høre mye før øra detter av ja...
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 9. august 2008 #100 Skrevet 9. august 2008 Dette syns jeg blir helt feil. Hadde aldri hatt sex med et barn i samme senga! Har hatt sex med en baby på 3 mnd i samme rom, og jeg syns det var ubehagelig. En forkjølet baby som hoster og nyser midt inni akten. Måtte jo bare le! Ble jo ikke akkurat opphisset av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå