Gå til innhold

Noen som har erfaring med amming og silikon?

Anbefalte innlegg

Jeg venter snart mitt andre barn og lurer på om noen av dere har erfaring med silikon og amming. Går det bra å amme med silikon og hvordan blir puppene etterpå? Jeg hadde ikke silikon sist jeg ammet og det er nå snart 2 år siden jeg la inn silikon. Må si jeg er litt spent på dette....

Fortsetter under...

jeg har ei vennine som ammet med silikon. Hun ammet ikke så lenge, for gutten hennes strittet bare i mot. men dette hadde ingenting med silikonen å gjøre. Hun fikk melk og det gikk helt fint. Siden hun ikke ammet så lenge ble ikke puppene preget av dette etterpå.. vet ikke hvordan de hadde sett ut om hun hadde ammet 1år, det aner jeg ingenting om:)

Hei du!!

Ja dette har jeg svært positiv erfaring med. Jeg ammet lillegutt i 1,5 år og dette gikk like fint som med første mann når jeg ikke hadde brystproteser. Merket absolutt ingen forsjell og puppa så like fine ut etterpå! Faktisk. Venter nå nr 3 og ser ikke mørkt på amming med silikoninnlegg! De sier at det lille nivået med silikon som evt babyen får i seg ikke er skadelig og at det hvertfall ikke er mer enn de får gjennom smokk bruk. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...