Aquanimba Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Har baby på 3 uker, som jeg forsøker å holde noenlunde delikat og komfortabel i sommervarmen. Hvordan holder dere det rent og tørt (er det mulig..?) i halsfolden/nakkefolden??? I denne varmen må det da bli bakterievekst av en annen verden, når morsmelken renner nedi mellom, og får simre på x antall varmegrader? lukter i allefall ikke spesielt godt, til tross for vasking og tørking.. Noen tips?
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 vask ofte med våt klut, og bruk litt pudder etterpå så holder det seg bedre tørt, og det lukter ikke pga svetten. vi bader også ganske ofte nå i varmen for avkjøling, og det hjelper også på, men veldig greit med pudder altså. hvis han blir sår så bruker vi litt sinksalve først, så pudder. funker som en drøm hos oss iallefall
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Lunkent vann og potetmel for å holde det tørt. Hvis det lukter kan du bruke pyrisept på en kompress å vaske med, det tar godt bort det hvite/gule belegget som kan danne en liten soppkoloni:)
Mai_jente Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg veter fingrene mine med litt lunket vann og bruker de som "klut",legger deretter henne på magen sånn at jeg lettere får tørket under der... Fungerer kjempe fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå