Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lenge Turnusbarnehagene har åpent ?

Jeg visste ikke en gang at det fantes turnusbarnehage før jeg nettopp leste om noen som gikk i en.

Er det dyrere å gå i turnusbarnehage enn vanlig ?

Og kan man bare komme med ungen når man vil da (når man skal på jobb), eller må man avtale så og så lang tid før ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138314358-turnusbarnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Med Turnusbarnehage, mener du da en barnehage som har åpent utover ettermiddag/ kveld, og evt natt? I slike barnehager opererer de med en begrensning på antall timer pr dag hvert barn får være der. Jeg tror (TROR) det er snakk om 9 timer pr dag. Men det finnes ikke mange slike barnehager.

det er en i nærheten her jeg bor, har lest om den tidligere, men får ikke åpnet hjemmesiden deres nå. Den har åpent til kl9 om kvelden og barna kan ikke være der lengre enn normal barnehagedag selvom den har lengre åpningstid. Jeg tror man må avtale på forhånd når man har behov for at barnet er der, men er ikke sikker på det. For å få plass på den avdelingen (for det er bare en avdeling som er åpen lengre enn normalt), må man sammen med søknaden sende med bekreftelse på at man jobber turnus.

Vet ikke om det koster mer.

Du kan jo prøve å søke på www.vifo.no selv og se om du får opp noe der, da kan du også se hvor de har barnehager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...