Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Lurer på om jeg er gravid igjen...hvor tidlig kan det vises på en test? Noen som vet?Sist var jeg to uker på vei og da var det en svak strek...
wonki Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 kommer jo ann på hvor fort hormonet kommer i kroppen det., jeg testet nå dagen før mens og fikk svak strek. 2 dager etter var streken mega sterk så ingen tvil. hjelp sier jeg. ikke helt planlagt... blir 2 år mellom dem det er jo bare å teste. er hormonet der så vil det vises på test planlagt?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 ok...sko hatt mens for 3 dager siden, men har ikke komt. Kommer alltid på tiden. Derfor jeg testa idag, men den viste negativt... hm... er planlagt ja. jenta vår er 15 mnd nå. Ikke planlagt med dere? 2 år er passelig mellomrom
wonki Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 nei her var det overhodet ikke planlagt så jeg er vel i sjokk enda. hadde helt andre planer i året fremover, men leser her inne at mange sier 2 år er fint mellomrom, men litt slitsomt blir det vel:) satser på du får pos test snart da.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Jeg testet positivt i kveld, er da 3+6,unnfangelse 13. juli, så realtivt tidlig det. Venter mens til uka. Er nokså forundret over fremtiden selv, her blir det 21 mnd imellom barna, om alt går bra.
May-juli07+mai09 Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 du kan teste deg 3 dager før mensdaton. men da må du kjøpe riktig test på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå