Trooghåp76 Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Har hatt en ma i uke 14 og det var ikke slik det skulle gå. Alt er bare trist og svart men jeg lurer på når kan jeg prøve igjen? Vil jo gjerne prøve igjen så snart som mulig. Har enda ikke pratet med Nordica men det må jeg vel gjøre. Skal inn på tirsdagen til utskraping. Dette er bare en trist dag. Kommer meg ikke inn på siden min heller og får tatt bort og ført til det som skal. Det er ergelig. Noen som vet hvordan jeg får ordnet siden min slik at jeg kommer inn på den??
Chaiemae Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Så utrolig trist dette var å lese. Vet dessverre ikke noe om hvor fort du kan starte opp igjen, men det er det nok andre her inne som vet.
Tjorven1 Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Huff.. nei så trist vennen! Det var jo ikke slik det skulle gå! Hvor lenge lenge du kan vente beror på.. Har du hatt utskrapning? til meg sa de at jeg måtte vente over en syklus, dvs en normal mensen, jeg gjorde jo det å ble gravid, men så gikk det galt igjen - nå venter jeg ett par mnd. Ikke gi opp vennen dette skal vi fikse! og du, det er letter å bli gravid når en først har vært gravid for ikke så lenge siden.. Jeg vet at det dessverre ikke er noe jeg kan gjøre for at du skal ha det bedre, men alle varme tanker til deg fra meg!
angelica-s Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 off og off...det var ikke slik det skulle gå nei... sender deg masse varmer tanker... stor klem
HH72 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Uff, trist å høre. Har hørt at andre har fått beskjed om å vente til de har hatt en mens før de begynner prøvingen igjen. Kanskje ikke så dumt å se at kroppen fungerer igjen. Lykke til videre
satser & vesla Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Så leit timone76, jeg føler med deg. Jeg fikk mensen i dag etter sa (8+2) som var for 5 uker siden. Rar mens, men jeg prøver igjen i denne syklusen hvis det klaffer. Skjønner at du også vil prøve igjen så snart som mulig. Ønsker deg lykke til videre :-) Trøsteklem
Lacey*har fått erta Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Utrolig trist å høre! Føler med deg. klem
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 uff. det var jo ikke slik det skulle gå. føler virkelig med deg. trøsteklem sendes..
StorkeMammaen Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Kjempe lei meg på dine vegne timone. Lykke til på neste forsøk. Klemmer fra meg
Daydream Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Nei og nei, så trist å høre Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå