Gå til innhold

Gutt eller Jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist var jeg 100% sikker på jente, og ville ikke vite på UL. Når hun kom, så jordmor noe med "den", og det eneste jeg tenkte var "den"??? Er det gutt? Hvordan i all verden har de klart å bytte ut babyen min med en annen en allerede???

Men det var jo jente da, selvfølgelig.

Denne gangen er jeg litt mer usikker... klarer ikke helt å skille hva som er min egen intuisjon og hva som er påvirkning utenifra. Var lenge sikker på at det var jente, men nå siste mnd har jeg vært ganske sikker på gutt...

UL 13. august, så håper jeg får vite det da!!!

Annonse

Jeg har en skikkelig jentefølelse denne gangen:=) Håper å få vite kjønn 25.august!

Har 2 gutter og 1 jente fra før, og dette sv.skapet minner meg om da jeg gikk med datteren min...sikkert derfor jeg har jentefølselse:=)

I bunn og grunn betyr det egentlig lite...men moro å tippe da!:=)

Er ikkje klarsynt, men har drømt rett med begge dei to andre. Har drømt at eg får firlingar denne gangen. 3 gutar og ei jente......

Neida, der er berre ein i magen:-)

Har ein liten følelse på jente. (men analyserar ein drømmen- kan ein tenke at eg får 4 barn, 3 gutar og ei jente- i so fall vert det gut no) Spennande å sjå. Kanskje vi får vite det på ul?

Hehe var det da....Var ganske så sikker på jente første gangen og det stemte :-) Andre gangen var jeg utrolig usikker og klarte ikke å få følelsen for hverken jente eller gutt, men det ble jente....Nå er det på'an igjen og er nå 13+3 og er ganske så sikker på at det er ei jente :-) Får sjå på UL ka de sier i slutten av august :-)

Jeg hadde skikkelig "jente-følelse" første gang og da stemte det. Jeg er litt mer usikker denne gangen, men siden symptomene og plagene så langt har vært akkurat like så går det litt den veien denne gangen også. Det hadde vært litt gøy med jente siden det bare blir to år mellom dem, men for å være helt ærlig så betyr det ingenting. Hadde vært kjekt å fått brukt mange av de skjønne jenteklærne en gang til, men blir det gutt så får jeg ut å shoppe nye klær og ting i blått :-) Begge tingene høres bra ut...

Skal på UL neste fredag og da vil vi vite kjønn hvis de klarer å se det :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...