Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligger på babygym på golvet og koser seg... er jo så varmt alle steder, så har åpent alle vinduer og terassedøren.. Han ligger litt innenfor terassedøren og betyr at han faktisk får trekk på seg.. Har tatt gardinen foran så det skal bli mindre trekk, men da blir det så varmt igjen. Eller bør jeg egentlig bare lukke døra helt..? Det er jo nesten ikke sirkulasjon i lufta selv med alt på vidt gap her i Oslo i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når folk sier trekk mener de den kalde lufta som kommer selvom det er varmt. Nå er det sååå varmt at selv trekken er glovarm. Her sitter jenta delvis foran vifte. Og hun sover med vifte på natta... Om ikke hadde vi strøket med alle sammen her inne. Husk at trekk ikke er farlig. Det er en gammel myte at man blir syke av trekken,men det er isåfall virus/bakterier man allerede har i kroppen som venter på å bryte ut. Men som sagt,trekk nå kalles vel mer fønvind...

Skrevet

Her er det så varmt nå at jeg lar gutten min ligge der det er luftigst. Men er nesten vanskelig å oppdrive trekk her nå.... lufta ståt stille. I går hadde vi en grinete og alt for varm baby pga at han hadde blitt for varm gjennom dagen. Så i dag har han fått dyppe bena sine såvidt i badevannet:) La Ibrahim få frisk luft du, tror ikke det kan skade så varmt som det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...