Gå til innhold

Anbefaler dere OTH baggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt denne før. Syns dere den fungerte greit..? +/-??

Har selv bare sportsvognen og vurderer denne baggen til nestemann. Termin i april så tenker at det i såfall er den rette tiden å bruke denne.

Var det sånn at den var litt kinkig å få av understellet?

Kom med innspill!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler den. Min frøken er født i januar, brukte den til midten av august. Hadde kunnet bruke den noen uker til, men var så sugen på å sette på det kule sportsvogn trekket:-). Den er lett å ta av og på vognen, ser utrolig liten ut, men er faktisk like stor eller faktisk litt større enn mange combi vogn bagger. 75 cm lang og 40 cm bred om jeg husker rett. Solgte min pga plass mangel, men skal helt klart ha en ny når/om nr 3 kommer.

Skrevet

Syns den er helt super jeg. Kjøpte den til nr 2. Med nr 1 brukte jeg simo kombien. Er like fornøyd med OTH baggen. Jeg har 07-modell og den er litt mer lun enn tidligere modeller.

Skrevet

Nice!!

Da ble jeg gla'!!

Spent på om det skjer noe med 09 modellene, vel heller tvilsomt, men ser klart fordelene på forandringene fra 06/07

Takk!

Skrevet

Har du allerede sportsvognen ville jeg nok kjøpt bagen også.

Jeg hadde den, men var ikke like fornøyd som de over her. Ikke noe å si på lengden eller bredden, men på dybden. Den er veldig lav og lite lun. kort avstand fra kalesjen og inn til enden av bagen liksom og kort avstand fra madrassen og opp til kanten. Blåser rett inn da stormtrekket er altfor lavt over kalesjen. syns rett og slett vogna ble for lite lun, og madrassen var kanonhard. Krunglete å få av bagen og de plastfestene falt av av og til. bagen blir kjempe nuppete inni og regntrekket var stivt og vanskelig å få på. Hmm når jeg tenker meg om var jeg vel ikke så fornøyd i det hele tatt... Men sportsdelen er jo super!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...