satser & vesla Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei. Jeg skal på pergotime og skal begynne med den på dag 3 i syklusen. Jeg hadde sa i juni og er nå i 5 uken etter at jeg mistet. Jeg spottet tirsdag (ved tørk) og nå 5 dager etterpå fikk jeg litt mer blod (ved tørk + på bind) - så stoppet det plutselig. Han ingen symtomer på mens, ingen mensmurring, verkende korsrygg - kun humørsvinging og søtbehov. Hvordan var mensen deres etter sa? blødde dere mye, lite. . . hilsen ei som venter. . . .
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Min første mens etter SA var helt vanlig, men litt forsinket. Blødde like mye som vanlig, og hadde de vanlige "symptomene"..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Min mens begynte regelmessig igjen rett etter SA, med datoen for SA som første dag i siste mens. Kom like mye blod som jeg hadde tidligere før graviditeten...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 fikk mens etter 7 uker..og blødde i 4 dager..hadde ikke vanlige menssymptomer..men blødde som om det var en mensblødning..men den varte 2 dager kortere enn en vanlig mens for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå