~sjiraff~ Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hadde hellervurdert å kjøpe en pumpe da.. Det er vel ikke så dyrt?
Misti Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 ville ikke brukt sånn fra butikken. men de steder som seller badebasseng har spnt spesielt for det.
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Ja, det er det jeg også sier, men samboeren og naboen er overbevist om at man bare kaster oppi litt klorin :-/ Nei, da dropper vi det ;-) Mor bestemmer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 hva med grønnsåpe? det er jo bakterie hemende, men ikke så sterkt som klor.
Scorpiogi Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Men det er vel forskjell på klor og klorin??? Og klorin er vel giftig å å svelge, ville jeg tro...... Er det ikke?
Fire småtroll Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 De anbefaler ikke klor i bassenger som er under enn viss størrelse, lurer på om det er 8 eller 10.000 liter, og det er ganske mye det... Spør i en av disse lekebutikkene e.l. som selger bassenger, du kan nemlig rense med oksygen, de selger oksygentabletter som skal puttes i bassenget hver dag.
Northernlights Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Det har jeg brukt. En kopp på barnebassenget. Men nå har jeg noe som er spesielt beregnet for sånne basseng, men det inneholder jo også klor, iallefall lukter det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå