Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente som heter malin..passer det å kalle gutten Liam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det passet fint sammen :) fine navn begge to

Skrevet

Passer ikke sammen! Malin er et typisk svensk gammelt navn, mens Liam er veldig engelsk og nymoderne - to helt ulike typer navn synes jeg.

Skrevet

Helt enig med Vannmann31. Synes dessuten ikke Liam er noe særlig pent. Malin derimot er nyydelig!

Skrevet

Synes det passet veldig bra sammen. Begge veldig vanlige navn i Sverige, ikke bare Malin. Sjekk navnestatistikken eller google navnet Liam. Hoyt oppe i Sverige samt Irland + andre engelsktalende land. Liam er ikke nymoderne men et eldgammelt navn. Liam er den orginale irske (gealic) versjonen av William/Villiam.

Skrevet

Synes ikke det var så pent sammen. Det ble nesten navnene baklengs...

Skrevet

Jeg syns Liam er veldig fint og passer godt sammen med Malin.

Skrevet

Det blir kanskje mye m'r på en gang, men jeg synes navnet Liam er nydelig! Min førstefødte lille gutt som foreløpig bor i magen min, skal hete det;)

Skrevet

jeg syns d ble pent sammen =) digger Liam!!! d skal vi å ha om vi får gutt =)

Skrevet

Malin er nydelig! Liam liker jeg ikke, syns det er harry i Norge (mye finere i engelskspråkelige land). Dessuten følte jeg det minnet om Malin baklengs. Hvis du bryr deg om at navnene skal matche så følte jeg det var litt forskjellig sjanger.

Føler Magnus, Eirik og Håkon er navn som kler Malin veldig godt.

Skrevet

Malin er fint, men Liam er rampenavn nummer en. Dessuten er navnene for like.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det passer sammen. Liam er fortsatt veldig "utenlandsk" og Malin er ett vanlig navn i norsk sammenheng i dag. Jeg ville ikke gått for denne kombinasjon.

Skrevet

enig med hun over. jeg liker ikke navnet liam. tenker ikke på en "norsk "person når jeg hører navnet. men det er jo et vedlig poplært navn.

malin er flott.

malin og martin

malin og mats

synes jeg er fine navn,men er kanskje litt for "traust"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...