Gå til innhold

lysegrønn utflod....uff..hjelp

Anbefalte innlegg

Hei,håper noen kan hjelpe meg.

Det har seg sånn at jeg etter mange vonde mnd med mannen min endte opp med å være utro (greit,har lært en lekse trenger ikke bli dømt)

Vi brukte ikke beskyttelse,nå en stund etterpå har jeg begynt å få lysegrønn utflod samtidig som jeg klør nedentil.

Har dette sammenheng med samleie med en annen (som kjønnsykdom) eller kan dette være en form for sopp som ikke har noe sammenheng med det???

Noen som kan gi meg noen svar???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138312991-lysegr%C3%B8nn-utfloduffhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønn utflod er tegn på infeksjon i underlivet. Det høres verre ut enn det er. Jeg har hatt noe som heter baktriell vaginose mange ganger. dette er en ubalanse i bateriefloraen i skjeden, kan komme av urent sexleketøy, mange sexpartnere, bading og trange klær som skaper surt miljø der nede. årsakene kan være mange. Baktriell vaginose behandles hos lege med antibiotika. Enkelt å bli kvitt. Baktriell vaginose bringer også med seg ekkel lukt. Hvis du klør, kan du ha en infeksjon kombinert med sopp. Du må gå til legen med dette. Husk at infeksjoner kan være skadelig for fosteret. Hvis det er klamydia er det viktig at du får ordnet opp i det. Ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...