Gå til innhold

Dere som ikke vil vite kjønnet, men har en magefølelse

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nå 21+4 og vært på to ul. Første i uke 9 og andre nå uke 19. Dette pga det lille miraklet ble til ved ICSI.

Vi har null ønske om å vite kjønnet, men begge tror det er en gutt som spreller inni livmora mi, men blir som sagt glade uansett :D

Hva slags mage følelse har dere andre som heller ikke vil vite kjønnet før fødselen? Spennende å se tilbake her etterpå og da om vi har hatt rett :)

Ha en flott sommer videre :)

Fortsetter under...

Det kan være det stemmer! min magefølelse gjorde iallefall, Har vært frisk og opplagt hele tiden, nesten ikke kvalme, som kan tyde på en gutt, ikke gått opp så mye i vekt, som også kan tyde på gutt, og heller ikke hatt noe sykelig behov for sjokolade...! :) har hatt første ultralyd tok jeg i sverige, der får man ikke vite kjønnet, men jeg hadde så lyst til å vite, så jeg tok en til i Norge.. og ganske riktig... En liten gutt! :) Ønsket meg gutt også, så det blir toppen!

Spennende dette :) Venninna mi hadde rett i begge sine to barn. Hun ville vite det på ul og det stemte. Alle jeg kjenner av familie og venner tror jeg har en liten gutt i magen, så gleder meg til å se dagen da den lille kommer til verden, om dette stemmer. Ellers har mange tatt feil. hehehe.... Ønsker meg begge kjønn jeg og dette er første barnet som vi har lengtet veldig lenge etter, så spiller ingen rolle for oss. Bare den lille er frisk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...