Gå til innhold

Mange her som har navnet klart???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg igjen der du:)

Tror vi har blitt enige ja, men skal ha et mellomnavn også, men det tar vi etterhvert. Må jo se "hvem" som kommer ut også:P er det min samboer har vært mest opptatt av. at vi måtte ha flere alternativ. men nå har vi blitt enige om å se ann mellomnavnet da, så ja, navnet er klart. Om det blir det kjønnet UL har gitt oss:)

Samme her, fornavnet er klart! Det var spikret noen dager etter ordinær UL. Vi skal også ha et mellomnavn, som vi ikke har bestemt enda. Har to alternativer som vi stadig veksler mellom... Men har jo god tid enda:)

Her blir det sannsynligvis marie eller maja om det blir jente, men kommer ikke på noen guttenavn både jeg og kjæresten liker, vil ha noe litt spesiellt, men ikke slik at ungen kan bli mobbet. Noen som har noen gode forslag på guttenavn?

Annonse

Samme dag som kjønnet ble bekreftet var navnet klart. Vi går for oppkalling av morfar og oldefar som begge har Birger i navnet sitt :) Jeg liker det kjempegodt men er ikke helt vant til det ennå, men samboeren min er sikker i sin sak og kaller huleboeren konsekvent ved dette navnet nå :)

Hvis vi får jente har vi navnet klart, men hvis det blir gutt vet vi ikke ennå.. Har ikke hastverk, men skal ha navnet klart til fødselen=) Vet ikke kjønn så det blir veldig spennende=) Både gutten og jenta skal ha to navn og begge skal brukes!!! Både jeg og samboer skal ha to navn, så det ligger naturlig for oss og begge navnene blir brukt.. Ikke bestani vennene bruker begge mine navn, mens de bruker begge til samboer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...