Supertea Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Baby fikk litt kjøligere kveldsbad enn vanlig i kveld, og han virkelig elsket det. Smilte og sprellet og riktig koste seg. Vannet var ikke kaldt altså, bare litt mer lunkent enn vanlig, og vi badet ikke lenge. Det er jo så varmt her nå, over 30 grader og baby var skikkelig sutrete pga varmen. Syntes det hjalp med et bad. Men etterpå kom jeg på at man kanskje ikke skal avkjøle små babyer i bad? Noen som vet? Han er 3,5 måneder gammel.
Manx Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Tror ikke det er farlig så lenge det er så varmt som det er ute og vannet var lunkent. Man blir jo svett igjen med en gang så det hadde jeg ikke bekymret meg for:) Vi bada også i litt kjøligere vann i dag, snuppa er 5 mnd.
mamma`n til nurk Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Kan vel ikke skade? På babysvømming f.eks er jo vannet kaldere enn det de pleier å bade i...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 På babysvømming er vannet på rundt 33-34 grader og der er de i ca 30 minutter. Så badet du ga mini hørtes bare bra ut:-)
Mammaen til Turid Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 gjør akkurat det samme med vesla her.. men hun er kanskje ikke så lenge nedi badekaret som det hun pleier.. men hun storkoser seg da.. (og dette er ei jente som helst liker badevannet sitt varmere - slik at hun omtrent hikster når hun blir satt nedi ..hehe, da flirer hun rått og ligger bare å koser seg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå