Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Fra ca 5 mnd!? hehe... Det gjorde ihvertfall mine. Regner med at dette spørsmålet egentlig var ment for 0-1.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 altså de posene? 5 mnd? tviler på det, er mye salt de.
Mor di! Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hjemmelaget med fløte/melk ville jeg gitt fra ca. 1årsalderen, ville holdt meg unna toro-pakkene pga. saltinnhold!
Bergene Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Pose potetstappe ville jeg holdt meg unna uasnett alder. Leste en gang i en mat bok at pose stappe var noe av det mest usunne man kunne spise. Lite potet, men mye salt og tilsettningstoffer. Nei her koker vi poteter, moser dem og sper på med en klatt smør og 1 dl melk. Ikke noe stress og samker mye bedre gjør det også =)
Yo&La+spire Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Enig med Fru Lykkelig...posepotetstappe inneholder minimalt med potet og ikke er det særlig godt heller synes eg da... Vi gav potetstappe med melk og smør fra 1 år, før det med morsmelk:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 På de ferdigglassa er det joomtrent potetstappe det som er på 4 mnd-glassa, så kan vel gi et sånnt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå