sk Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 hvor lang tid tar d før det vises på testen når en er gravid? føler d er noe kanskje.... men tror d kan være tidlig hadde eggløsning den 18...
VilsågjernehaBIM Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 hei! mine 2 andre barn er GODT planlagt og jeg vet når de ble lagd. derfor visste jeg også at testen slo ut positivt etter 5 dager på den siste og 8 på den andre. Det kommer veldig an på hvilken test du bruker. Noen tester er veldig lite følsomme, mens andre er svært følsomme. De "dårligste" testene trenger 100 mIU/ml mens de "beste" trenger bare 10 mIU/ml. De på 10 kan slå ut etter kun få dager (4-5) Jeg kan liste opp noen av testene så du ser....(tatt fra Pernille-siden) OBS at skuffelsen kan bli STOR om du har postitiv gravi-test 1 uke før IKM, og så kommer mensen likevel mange graviditeter ender som vanlig mens, uten at man engang aner at man er gravid. En annen faktor er tvillinger. i og med at HcG måler ett hormon fra morkaken så slår tester ut mye tidligere ut med to i magen New Generation 10 KenWa 10 RFSU 20 Quick Respons 25 Hennes Helse 25 Clearview 25 Afrodite 25 Babystart 25 Clear Blue Digital 25 Clear Blue 25 Fact Plus 100 Abbott 100
sk Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 tuuusen takk, prøve å holde ut litt til før jeg tester, skal ha mens snar så får vi se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå