Gå til innhold

Kjenne babyen utenpå magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjente også det første sparket utenpå i går. Såvidt en liten utbuling, hvis jeg ikke hadde ligget med handa på magen hadde jeg nok ikke kjent det, stakkar småen måtte ha tatt i alt h*n orket :-)

Hjelp, blir litt stressa... Kjent utpå magen, sier dere..? Jeg er 18+3 og har ikke kjent noen ting (bortsett fra små bobler, som er over før jeg egentlig har kjent dem, som likegjerne kan være luft i tarmene, hehe... )Er vår første, så det har kanskje noe å si..?

Annonse

Nå er jeg litt ut i min 19 uke, og kjenner liv hver dag både utenpå å inni. Men er ikke mange ukene siden jeg ble helt sikker på at det er beibien, og dette er min andre. Så ikke bekymre deg du, noen har bedagelige barn som ikke orker å sparke så mye :-) En venninne av meg kjente ikke eller ble ikke sikker før 25 uker med sin første. Det er jo litt vel sent, så legen var bekymre, men alt var bra med den lille.

jeg er 19+4 å vet ikke helt om jeg har kjent noe enda.

har kjent en del bobling å rare ting i magen så har innbilt meg at det må være den lille, men har ikke kjent noen ting utenpå enda, men det er den første for meg også, så da får man tro det er normalt.

på ultralyden var han en veldig aktiv liten en, så tror ikke han er bedagelig;) tihi

Igår kunne vi kjenne det begge to, det var veldig godt! Lå i sengen og merket det først, ropte på min mann og ba han legge hånden på magen og "der" sa vi begge to, mens nurket sparket:) Kjente litt første gang i uke 18, deretter var det helt stille i 2 uker for nå å kjenne det i starten av uke 20. Imorgen er det ultralyd, og kanskje vite om det er en liten gutt eller jente:) Gleder meg!

Jeg kjente spark da jeg var akkuratt 14 uker på vei. Har kjent spark sånn hver fjerde- femte kveld, men alle sparkene utenpå. Sist kjente jeg bevegelser da jeg var litt over 16 uker, men det var bare inni i flere uker. Det er nok litt forskjellig, men syns det er litt rart at jeg skal kjenne det utenpå fra første spark.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...