Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hei! Jeg venter en gutt i begynnelsen av oktober. Fikk tidlig vite at han har klumpfot på begge bena, av ganske sterk grad. Trenger å få tips og råd av noen som er i samme situasjon. Jeg tenker spesielt på praktisk tilrettelegging, som eks; bilstol eller sikkerhetsnett? Bading? O.l.? Lurer også på hvordan den første tiden blir i forhold til gråt, smerte, smertelindring osv. Og hvordan har dere tilrettelagt det i forhold til søsken? Har da en jente som er 16 måneder. Er dere noe dere har erfart som jeg burde tenke på? På forhånd takk!
isabell Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 jeg fikk en sønn med klumpfot på begge beina i mars... jeg svarer deg gjerne.. skriv meg inn på msn hvis du har ,, [email protected] så kan vi snakke der. eller en mail [email protected].. bruker forskjellige mail adr... kan sikkert hjelpe deg med noe.. hadde tusen spørsmål selv... ta kontakt så kan vi snakkes...
nanna76 mor til tre Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 hei jeg oxo har en gutt født m klumpfot begge bein du kan skrive meg inn på msn hvis du vil send meg en mel her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå