Førstegangsmamma82 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har nå vært på JYSK for å kjøpe inn brettebleier. Men der hadde de to typer, og jeg ble forvirra! Har fått anbefalt å kjøpe gazbleier, fordi de skal absorbere bedre? Men gazbleiene/klutene de hadde på jysk målte 40x50cm, mens de andre brettebleiene, som det bare stod bomull på(ikke gaz) målte 70x70 cm. Hva trenger jeg? 40x50 eller 70x70?
Førstegangsmamma82 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Okey. Noen andre tips i forhold til brettebleier? Mottas med takk!
anette&tutta mari :) Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 jeg har kjøpt 70x70 fra bleieboden, men synes de ble altfor store til snuppa mi. derfor har jeg nå begynt å klippe de i to og heller brette en trekant av det. eller, det var faktisk samboeren som bretta trekant først, og jeg tenkte at det var jo genialt. så legger du liksom trekant-spissen foran og bare bretter over.. hm litt vanskelig å forklare men. og så bruker jeg Snappi fra bleieboden til å holde flikene på plass. så for meg ble altså de som "anbefales" i str. for store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå