Gå til innhold

Hvor mye prater deres barn på ca 14, 15, 16 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på 15 sier: pappa, pus, is, brus, beis (foten, vi kaller det for beis), nam,nam, æsj, hest, hei, bæsj, nei, bil, pusse (pusse tennene), brød....

ja det er iallefall de ordene jeg kommer på i farten... han sier ingen setninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 14 mnd, og sier kun pappa, mamma og boff ( voff ).

Skrevet

Gutten på 16 mnd sier mamma, hei, nei, ja, joda, sko, kak (brødskive) og navnet på hunden vår.

Ikke all verden med andre ord.....

Skrevet

jenta vår på 15 mnd sier: Nei, ja, mamma, pappa, mø, maao (mjao), tatta (som betyr både katta og natta:), voff voff, bæ, nænnæ (som jeg tror beyr "den der.."), hei, hade.. Var de ordene jeg kom på i farta:)

Skrevet

Jenta vår på 16 mnd sier: mamma, pappa, vovvov, ja, nei, mage, bade, tottott, hest, pus, bil, hei, hadet, baby, natta...

Ja, det var det, tror jeg :o)

Skrevet

Pappa, mamma, dadda, vovvov, pusi, mer, vann, nam, yyy (fly), brrr (bil), lalle, hadet, ja og NEEEEIIIII!!!

Er snart 16 mnd.

Skrevet

14v mnd og sier i grunn bare mamma og pappa. Og en hel del dadadadadtatatatatat og tittttttittttittttiiittttttei

Skrevet

han er 16 mnd sier; hei, hade, mamma, (navnet på broren), kattemat, nam nam, is, sitte, der, her, den, min, nei, ja, hæ, sykkel, brom brom, alle dyrelydene, bade, båt, pupp, tisse, vann, momo (mormor), mann, baby,fly, traktor, se, lys... det er det jeg kommer på i farta. Han legger også sammen ordene, se der, sitte der... Også er det uendelig mye babbel, og herming etter ord.

Skrevet

Min gutt på 16 mnd sier ; pappa, mamma, hei, nei, tørt (tørst), hadet, tomt, tutt (slutt), natta, momoo, tate, vovov, namnam, og veldig masse ord vi ikke har peiling på hva betyr.

Skrevet

mi jente sier hei når det passer henne og "dæ" dagen lang (hva det no enn betyr) ellers er det lite ord enda. hun forstår mye men selv sier hun ingenting.

Skrevet

Jente, 15 mnd: Nei, ja, der, bø, bil, pip-pip, mamma, pappa, melk, meir, kjeks, vov-vov, pus, hei, ut, båt og fisk,

Skrevet

Jenta vår på snart 14 mnd sier mamma, pappa, mommo, vovov, pipip, titt titt, bø, mjau, grrr og bromm (etterligner tiger og bil:) pus, lys, hei, fisk og kose:)

Skrevet

Babler forøvrig MYE :) Sitter og leser i bøkene sine og sier navnene på dyrene hun kjenner og lydene de lager, inniblant alle de andre rare lydene som kommer ut av munnen hennes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...