Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er det noen som har kjøpt noe fra nettsiden: http://www.pingpong-online.com/?? Tenkte jeg skulle kjøpe maxi cosi bilstoler der for det er ganske billig, men jeg bare lurer på hvor my det blir i toll.. noen som har erfaring med det?
Eline på vei med nummer to Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det er 25% moms på produktet + frakten, men de trekker fra 19% tysk moms på selve produktet ved bestilling. I tillegg koster det 197 kr i tollbehandlingsgebyr. Vi vurderer også å bestille bilstol og evt. tilbehør til vogn derfra
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 vi har bestilt maxi cosi cabriofix, isofix base, regntrekk, bilstolleke og fotpose som hører til bilstolen fra www.babystrend.de ble 279.60 EUR, altså 2262 kr inkludert frakt. Mener jeg fant ut at det ble billigere her enn pingpong. Så kommer jo momsen på 25 % i tillegg på vareverdien. Det får man regning på i ettertid. Har ikke fått varene enda, men i følge sporingsnummeret er de kommet til Norge, ble sendt fra tyskland på mandag.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hei Gutsbestebarn jente + frø Hvor mye betaler du i tollbehandlinggebyr her da??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Fortollingsgebyret er på 197kr. De tar 25% i toll av varens verdi og porto.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Portoen ettersom jeg husker der jeg bestilte var 30 EUR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå