Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår er 13 mnd og har ennå ingen tenner. Har en svigerinne med 3små som heller ikke fikk før de var over året, så det er nok arvelig!

Noen flere som er sene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var ikke så sen som din da, men første tanna kom på 1års dagen:) Men så begynte de å komme ganske så fort!

Skrevet

:) har en følelse av at at når de begynner å komme, så kommer alle på en gang.. føler vi har ventet i en evighet på denne første tannen!

Så har jeg hørt at barn som får tenner sent ikke nødvendigvis får de to fremste nede først- men at de ofte kan komme i "hytt og vær" .. Håper iallefall at de kommer snart- hadde været greit å hatt noe til å tygge skiva med!=)

Skrevet

Mi jente er snart ett år, og det er ingen tegn til tenner.

Jeg selv fikk ikke før jeg var 15 mnd, men da kom de på rekke og rad.

Så jeg regner med hun også er sent ute;)

Skrevet

Vår jente fikk første tann da hun var 11 mnd, nå er hun 12.5 mnd og fortsatt bare halve tanna som stikker frem. Ser antydning til en til men den er ikke brutt gjennom ennå. Så her går det tregt ja... Men hun tygger sabla godt fordet! Her også er det nok arvelig, pappaen var veldig sen.

Skrevet

Vesla fikk sin første tann på 14 mnd dagen for et par uker siden. Ikke kommet noen flere... Men ser kuler og antydninger både oppe og nede.

Hennes første tann var fortannen oppe, enn dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...