Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Mistet mensen i juni 2007, og gikk til legen i august med dette, ble undersøkt gang etter gang, og de kom fram til at jeg hadde PCOS. Jeg hadde ingen av de "vanlige" symptomene til dette, med unntak av uteblitt menstruasjon. Etter innvendig UL sa legen min at eneste måten jeg kunne bli gravid på var ved en kikkehullsoperasjon. Men pga min unge alder da (20) hadde jeg ingen planer om å ta den operasjonen enda... Jeg traff en ny herlig type i januar, og jeg fortalte han om min tilstand, noe han egentlig var lettet over, da ingen av oss ønsket oss barn ennå... Jeg begynte med p-piller, for å føle meg som en kvinne igjen, rett og slett for å blø... Tok ikke pillene hver dag, og slurvet mer og mer med dem... Gikk i lengre tid å følte meg oppblåst og kvalm, men tanken på at jeg kunne være gravid streifet meg aldri.. helt til jeg begynte å tenke gjennom symptomene, ømme bryster og oppblåsthet. Men disse symptomene har jeg hatt gang etter gang tidligere, så jeg trodde ikke jeg var gravid, men tok test likevel. Dæven, jeg var gravid!!! tok 2 tester hjemme, og dro til legen uka etterpå.. HAn kunne slå fast at jeg er 3 mnd på vei... Så alle jenter med PCOS, DET ER MULIG!!!!! MEg med spire i magen*februar*
BAcer vil ha flere :) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jippi!!! Gratulerer! Har også termin i februar Det er en helig tid å få barn i (Har ei jente som er født i mars). Og du har masse å glede deg til!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 jeg har prøvd lenge og endelig har eg og klart det. ble testet for pcos i januar og har siden gått på met og pergo. håper dette går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå