Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig vondt en plass på magen når jeg trykker der litt..ikke vondt når barnet sparker inni men bare utenpå\inni..var hos ultralyd på onsdag å det var veldig vondt når hun tog den over på det punktet,hun snakket om å prøve å se om det var livmorveggen eller noe men fikk liksom ikke noe svar..andre me slik opplevelse?er i uke 30 så magen er ikke for stor enda:P

Skrevet

Jeg har et punkt på maven som er sårt på en måte. Men jeg tror jeg kan knytte dette til at babyen ofte legger et press her meg albuen eller noe. Er litt vondt og "brenner" når babyenm legger press her og er vondt å stryke over det fra utsiden. Men jeg har ikke spurt lege eller jordmor om hva det kan være.

Skrevet

Jeg har også et slikt ømt punkt på magen. Jeg er 34+0, hatt det et par uker... Er ikke veldig vondt, og er ikke vondt å trykke på. Jeg tror at det for min del må handle om at magen vokser, og at huden og alt strekker seg. Glemte å nevne det på UL på mandag, men hun sjekket morkaka nøye, og sa ingenting..... Så regner med at alt er ok..... :-)

Jeg stilte samme spm som deg her inne for litt siden og fikk en del svar fra andre som har samme ubehaget som oss to....

Skrevet

Jeg har også et ømt punkt på magen, hadde det samme sist gang og denne gang begynte vondtene igjen når jeg fikk mage i svangerskapet.

Hos meg er det den høyre magemuskelen som er øm og noen av de omkringliggende musklene som festes i bekkenet det gjør at jeg får et punkt til høyre for navelen litt opp som er veldig ømt.

Hadde masse problemer pga dette sist svangerskap og ble undersøkt for om det kunne være muskelknute i livmor og alt men neida....

Den plassen jeg har vondt er det mange gravide som får vondt så sikker noe lignende dere også har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...