Gå til innhold

Finnes en bra frisør-salong for barn i Kristiansand?? Den i Dronningensgt er stengt i 3 uker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns de i dronningensgt. er de flinkeste når det gjelder barn :)

Men oppdaget også i fjor at de har stengt i 3 uker..hehe.. De må vel ha ferie de også :)

Nå er det en stund siden men de i Majas drop in i sørlandssenteret hadde en dvd spiller og en stol med sånn ratt å holde i, men ville ringt først siden dette er minst et par år siden... Vet ikke hvordan frisøren som jobber der nå er til å klippe barn da.

Hilsen fra en som kun bruker de flinke i sentrum :)

Sist jeg klippet mine barn var vi i en salong i henrik wergelandsgt. Salong extreme, tror jeg den heter. Drives av noen utlendinger. Barna mine ville ikke ut derfra igjen;) De hadde prinsesseslott der som de lekte i og mens de ble klippet satt de og så på hver sin skjerm med dvd-film. Satt som noen lys begge to:) Billig var det også, kun kr. 150,- for barneklipp. Men om de er utdannede frisører, det vet jeg ikke, synes de hadde en litt annerlledes måte å klippe på, men jeg vet jo ikke, siden jeg absolutt ikke er ekspert på området! ;) Men resultatet ble bra, det er det viktigste:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...