øynesomtinntallerkner Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Kan overdreven bruk av snus gi dårlig sædkvalitet? Jeg innbiller meg det, men ikke min mann...selvfølgelig...
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 God morgen d.nissen:-) Ja det kan det. Jeg sluttet å røyke for to år siden, men begynte å snuse. Endte opp med at jeg begynte med røyk igjen også, og plutselig hadde jeg to laster. Ikke bra når en prøver å få barn. For 9 mnd siden sluttet jeg med begge deler. Men savner faktisk snusen. En kamerat av meg sluttet og snuse da han og fruen begynte med prøverør. Snus inneholder over 2000 forskjellige gifter og stoffer som ikke er bra for kroppen. Sier seg selv at det ikke er bra å snuse for sæden. Les litt om snusbruk og informer din mann. Han kan vel begynne igjen etter at du er blitt gravid...?? Dumt, men...
øynesomtinntallerkner Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Hei og hopp, jeg har nu hatt en prat m min mann og sagt at han må slutte å snuse, han vil ikke helt gå med på at det har noe å si for sæden he he...han snuser 24 timer i døgnet så dette blir tøft for ekteskapet fremover:) Men han må ta sin tørn når jeg må gjennom overgangsalderen på en m,nd syns jeg. Selv sliter jeg med å kutte røyken helt, det er jo ikke lett men det går jo..) Vel vel, ut å sette inn kjøkken på hytta nu ha en strålende dag:)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Det trenger jo bare å være for en periode;-))) Kos dere på hytta:-) Ha en strålende dag dere også og lykke til:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå