L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 jeg kan si de jeg ikke er fornøyd med: emmaljunga din dup vogn (sporsdelen der) STORT minus at den ikke har full liggestilling... baggen er super, men solgte mi vogn nå nettopp kun pga det. emmaljunga cerox: OK vogn men klumpete å kjøre... for store hjul.. (skal bruke denne som barnehage vogn) den har full liggestilling som er + Simo sporsvogn har en venninne av meg og er fornøyd. ellers har jeg en carena free vogn some r super... vedbart styre, liten, full liggestilling, god å trille, lett å ta ut/inn av bilen... i det hele tatt super:) Kjempe fornøyd med den:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=4_54_276_278&products_id=1317 her kan du lese mer om vogna:) På bilde er den som sagt snudd, syns det er supert at jeg kan snu den slik at jeg kan se han... alt etter vær og vind<
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 har quinny freestyle xl å e veldig fornøyd med den:D hadde emmaljunga edge duo combi var veldig fornøyd men syntes den ble litt stor å tung når du skulle ha sportsdel så da kjøpte eg quinny, synte 3hjuling e best å trille å lettest å komme frem med smale steder
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Teutonia Mistral -Lett!! -Kan bytte kjøreretning -Lufting i kalesjen + titte luke + div -Liten når den er sammenslått -4 hjul -ok handlekurv
Supertea Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Har nettopp kjøpt Akta Graco Quattro Tour Sport og er veldig fornøyd med den. -Kan brukes med bilstol -Følger med mykbag så kan brukes fra nyfødt -Gummihjul -Kjempelett å styre, kan manøvreres med en hånd (svingbare fremhjul) -Tar relativt liten plass sammenslått og er ikke for tung -Solid aluminiumsramme -Full liggestilling -Romslig handlekurv -Lufting i kalesjen, gjennomsiktig på siden -Kalesjen er fullt vendbar og veldig stor. Eneste minuset er at man ikke kan bytte kjøreretning.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Supertea: Har du fått trilla di nå....? Du ble fornøyd ja?:-)
EierIkkeFantasi Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 casualplay s4..kjempegod sitte\liggeplass, vindu i kalesjen, kalesjen kan også dras helt ned så du slipper dra vogna ettter deg pga sol , god og trille og lett å legge sammen
*Smiley* Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Baby jogger city classic. En kjempe god vogn , lett og svinger bra. Er trehjuling med svinbart forhjul , lett å legge sammen ,kalsejen skygger alltid for sola. Så du trenger ikke henge noe foran eller parasoll.Genialt:)Og lufting på sidene. Ganske ny vogn i Norge , men jeg anbefaler den sterkt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå