Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Fullammer baby på 3 mnd. Har fått noe på kopp i begynnelsen. Testet 2 ganger innomellom om han tok flaske, og det gikk greit nok, men når jeg prøvde i dag så vil han ikke, bare sutrer, og blir ikke fornøyd før han får pupp.. Noen tips? Noen merker som er bedre enn andre..?
mammatil4gull Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 slenger meg på her ... full nekt av flaske her å ... poden er 6 mnd og skulle så gjerne gitt noe ekstra på kvelden
Putte68 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Har dere forsøkt å la pappa'n gi flaske? Det hjelper i alle fall hos oss. Jeg har ikke nok melk på kvelden så da får hun litt tillegg etter at hun har tømt puppen. Og så lenge pappa'n gir flaske så går det veldig greit å kombinere pupp og flaske hos oss. De blir gjerne litt forvirret når det lukter så godt melk av mamma og så blir de tilbudt flaske.
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Lillegutt ville heller ikke ta flaske. Jeg brukte Nan. Men så fikk jeg et tips om å bytte til Småfolk morsmelkerstatning, og den ville han ha.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hm.. Ja, jeg tenkte kanskje det kan være melka, har jo en del som jeg har pumpet så tenkte å prøve med den jeg da så får jeg utelukket alt..!
Supertea Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Funker best om pappan gir flaske her også. Må dessuten bruke riktig teknikk. Melken kommer på en helt annen måte fra flasken, så det er viktig å gi babyen nok tid og ta pauser.
anne* Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Vi prøvde flere typer flasker. Bare hyl og skrik og ville protester helt til vi testa Dr.Browns, den høye smale flaska. Da var flaske plutselig veldig poppis:-)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Tok morsmelk i og da slurpa han i seg! Prøvde med litt nan etterpå, men ville ik ha noe særlig da.. Vet ikke om han var mett eller om han bare ikke likter nan rett og slett! Brukte avents flaske! *lettet mamma*
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 æ signere anne* å sverge til dr.browns flasker, begge mine barn har brukt dem. mine barn har tilgjengjelde vært veldi sær da... dæm nekte å ta mm på flaske... godtar kun mme...
Fødemaskinen Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Bruker han smokk? Min jente ville heller ikke ta flaske, men tok den da jeg byttet til mam sine flaskesmokker, samme type som smokken hun bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå