Gå til innhold

Barnerom - oppbevaring (hyller etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp lille Snupps rom..

Har noen av dere Expedit hylle (Ikea, den med store, åpne rom, der man kan sette leker, stable bøker, eller putte inn kasser og kurver til oppbevaring av leker)? Eller Trofast - det barnemøblementet med plastkasser på skinner (i ulike farger)?

Noen som har erfaring med disse - hvordan funker de, hva vil dere anbefale??? Trofast ser ikke så fint ut, synes jeg, da, men hvis det er praktisk..

Skrevet

Venninna mi har det på rommet til dattera si. Fungerer kjempebra, veldig kjekt med kassene man kan putte ting i også blir det borte liksom, hehe...

Skal kjøpe det samme systemet selv :o)

Skrevet

Har begge du nevner i hvit til mine jenters rom. Expedit og tofast i tripp-trapp-tresko stil. Kjempefornoyd! Har lime og rosa skuffer i torofast, og de transparante i expeditene alle stående i nederste hylle til store leker og kosebamser. Den overste raden i expediten er for store leker. Resten av rommet deres går i hvott, lyse rosa og cerise, lime, turkis, orange, og lyseblåe detaljer!

Skrevet

Kondis som en murstein: - mener du expedit eller trofast???

Skrevet

Expedit :o)

Skrevet

Takk -

Jeg synes også expedit virker så fin og praktisk. Men kurv eller plastboks nederst, leker, bamser, div. over..

Tror nok det blir den - det er (dessverre) ikke plass til både expedit og trofast på Snupps rom :-(

Skrevet

Vi har Expedit på snuppas rom. Og lilla esker som passer perfekt i hyllene. Synes den er superduper, og mye penere enn de barnehyllene de har på ikea.

Skrevet

Plast boksene til expedit er veldig greie og holde rene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...