drømme mamma Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 har fortsatt ikke fått mensen og ingen antydninger i det hele tatt.etter beregningen så erjeg seks uker på vei.så jeg prøver meg på en ny test i morgen.lurerpå om dette er normalt etter pergo kur som jeg begynte med første dag av siste mens,dobbel kur.dette begynte jeg med den 10.6.08.er kjempe spent men red for å bli skuffa...klem til alle.
Liza-76 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei drømme mamma! Så utrolig spennende! Dette høres jo lovende ut! Er ikke igang med pergo eller noe enda, så kan ikke svare deg på om det er normalt... Håper du ikke blir skuffet! Lykke til med testing i dag! Krysser fingrene for et lysende "Gravid"!!! hvor lenge har du prøvd? Barn fra før?
*Babyønske* Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hei hei drømme mamma ) Jeg har tatt dobbel pergo kur... Kjente godt bivirkningene mens jeg gikk på de.. Men det er ingen biirkning at mensen ikke skal komme ) Så det kan godt tenkes du er gravid ) Spennende... Jeg er no 3 dager over ikm, ingen tegn til tr..Tok en test i dag og dn var negativ... Får håpe jeg produserer hormonet seint:o) Er stor spotter, 10 dager før tr, men denne mnd er det ikke noen tegn til verken spotting eller tr... masse lykke til..Klem fra meg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Så utrolig spennende!!! Krysser fingrene for deg. Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå