smiley`s Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Reiser i morgen, noen som har noen råd å komme med? Da tenker jeg på mat, shopping etc. Gleeeeeeeder meg!!
trinebeate Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Ikke så veldig mange butikker å shoppe i i Albena, men mange "syden-boder" du kan shoppe litt i da. Hvis du skal handle billig klær har jeg ville tatt en tur til Kranevo, en liten by litt sør for Albena. Tar bare noen minutter å kjøre med drosje. Eller du kan gå langs stranden, hvis du føler for en lengre spasertur:) Vi var i Golden Sands på juni å kjøpte billig skinnbelter, vesker ol. Men se opp for fake skinn da. Det er mye av det. Og sølv er litt billigere i Bulgaria enn her hjemme. God tur! Ps. Hvis dere reiser inn til Varna by en dag, så pass godt på lommeboka.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 åh heldige du jeg vil til albena igjenn jeg også de har jo bazaren da der er det vel noen butikker/boder så vidt jeg husker om ikke blir det arrangert turer til Varna hvor du har muliget til å shoppe ville prøvd å få med meg en tur til Nessebar om dere vil vere litt turist å høre mye historie fra gammelt gammelt av(romere og div ). når det kommer til mat spiste jeg og samboer mye på noen innbakte poteter eller noe ved basseng baren ved hotellet der vi bodde (dobrudja het det tror jeg det høyeste hotellet vertfall) styr unna kinaresturangen der ble vi matforgifta men vi spiste en bedre middag i 17.etg på hotellet vi bodde på. pepper biff. det var kjempe godt. delte en flaske rødvin som var kjempe god og servicen var helt fantastisk. fikk litt prinsesse nykker og med panorama utsikt over hele albena kveldstid. var helt herlig! vi skal til bulgaria igjenn til neste sommer med et venne par. da reiser vi til sunny beach. har noen bilder fra turen på hjemmesiden min. www.snuppelure86.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå