Amazing Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 1) Amina 2) Anine 3) Hannah 4) Mille Har en gutt fra før som heter Emil! Kom gjerne med andre forslag som dere synes passer også!!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Emil og Mille blir for mye MIL - så det ville jeg ikke valgt..! Da blir det sånn E*mil* og *mil*le - vanskelig å si etter hverandre. Amina lyder for utenlansk, Hannah er pent, samme med Anine. Emil & Hannah eller Emil & Anine :-)
monca*84*j12 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ikke Mille.. det heter hunden vår...hehe... Jeg liker Anine og Hannah... kanskje Hannah-Anine i et navn...?
sonne Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg liker ikke Amina og Mille så godt. Anine er ok, men synes Anina er finere. Uansett synes jeg ikke det passer så godt til Emil. Hannah derimot passer bra til og er også det navnet jeg synes er klart finest av de du har satt opp.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Liker Hannah og Mille veldig godt, de andre liker jeg ikke. Tror kanskje jeg syns Hannah passer best til Emil.
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Emil og Mille! Passer flott sammen. Setter Anine som nr 2.
prebs Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 1.Mille - kjempefint, men kanskje ikke en innertier til Emil... 2.Hannah - veldig fint og passer godt til Emil 3.Anine -ok 4.Amina -liker ikke Forslag - et kort navn er best, synes jeg: Anna Mari Maja Mia Pia Leah Thea Ane Oda Kaja Marte Vilde Frida
RM79 Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Hannah er kjempefint!! Liker også Anine. Andre navn jeg synes passer sammen med Emil: Anna Anniken Ella Frida Ida (Kanskje mest opplagt ;o)) Lisa Linnea Silje Stina Stella Tuva
Amazing Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 Tusen takk for svar!! Ida heter tanteungen min, så det kan vi ikke bruke... Ser ut som flesteparten liker Hannah best.. Noen andre navn vi har tenkt litt på er Mia. Og hvis gutten vår hadde vært jente hadde hun het Leah.. Men det navnet synes jeg er blitt lit for poppis nå, hva synes dere??
Molla-67 Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Har en Emil selv og vurderer... Emil og Rose Emil og Emma Emil og Molly Emil og Josefine Emil og Jenny Emil og Julie Emil og Stina
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 syns ingen av navna var noe særlig jeg da.. Emil syns jeg er et veldig fint guttnavn;) Noen jentenavn ; Amalie Sunniva Maya Malene Mathea Anikken men, smaken er jo forskjellig;) Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå