Histepist Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hvor kjøper dere risgrøt???? Jeg har sett i alle de "vanlige" matbutikkene, og på helsekost, men finner det ikke noe sted!
aya75 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Tror Nestle har en som selges i vanlige dagligvarebutikker. Selv kjøper jeg Holle sin på Helskost. Den er veldig god synes snuppa mi hvertfall. Jeg har kjøpt den i flere forskjellige helsekost her i Oslo hvertfall.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Her får vi kjøpt Nestle risgrøt fra 4 mnd i alle matbutikker... (Meny, Spar, Rema, Rimi) og vi bor ikke akkurat i Oslo...
Jubelbrus* Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg måtte også lete etter risgrøten, de hadde den ikke på noen av Spar-butikkene jeg var på. Men på hver eneste Prix-butikk jeg har vært på har de den. Og ICA.
Histepist Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 Takk for svar! Da får jeg lete litt grundigere
v.a.b. Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 og ultra. der fant jeg den etter å ha sett etter den i alle de andre "vanlige" butikkene. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå