Sussi85 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 noen som er i samme "båt" som meg??? sambo jobber 4 på og 4 av... jobber på båt... han prøver å få seg kortere turnus, for å få mer tid hjemme med oss når gullet kommer... kjipt at han må reise vekk, men samtidig så blir det nok utrolig deilig når han er hjemme... for da er han jo der 100%, skal ikke på jobb hver dag liksom...
Lone27 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 er nokk i samme båt som deg ja men ganske så greit å ha det sånn da.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Signerer denne! Mannen her i huset jobber ogsaa paa baat,4 veke paa og 4 veke av... Men synest da gaar veldig greit,og ang babyen so skal da gaa fint da og...Vi er hvertfall positivt innstilt paa at da skal gaa bra,og da trur eg at da gjere og....
Lone27 Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 ja det e jo veldig greit å at dem har 4 uker fri så dem kan være i lag med ungen hele tia når dem e hjemme.Det er jo bare en vane sak for de fleste å ha det sånn.
PAVEEL Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 jepp samme her. 4 uker på og 4 uker av. så vi får håpe at han er hjemme når babysen bestemmer seg for å komme.
Lone27 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 når har du termin da ? jeg har 27 og det er akkurat ei uke før han kommer hjem,så her gjelder det å knipe i gjen
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Mannen har jobbet på sjøen frem til nå, har en sønn på snart 2 år. Det har fungert veldig bra, men med en aktiv krabat og en til i magen ble savnet etter å følge opp unger og ikke minst kone for stort. Nå valgte han en "lande jobb" men innen sjøfart:-) Dere vil helt sikkert fikse dette utrolig bra, men det er med tiden savnet til pappaene vil komme. Og jeg skal ikke juge, det var godt å få han hjem.
Lone27 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 ja det tror jeg nokk at det var deilig å få han hjem på hel tid
Merluza Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Vet hva du snakker om. Min mann jobbet på båt da vi ventet vårt første barn. Han skulle komme hjem 3 uker før terminen og være hjemme til 3 uker etterpå. 26 timer etter at pappa kom fra jobb, ble barnet vårt født. Ganske bra timet. Men utrolig deilig å kunne være sammen hele tiden etter fødselen. Var veldig skummelt når han skulle dra, men det gikk over all forventning. Tiden gikk kjempefort. Mye fortere enn tiden før vi fikk barn. Men så var jeg flink til å være sosial på formiddagene, babygruppe, babysang, svømming+++ Og vi ha mye familie i nærheten så det var ingen problem med å få tak i barnevakt. dessuten er det ingen problem når babyen er så liten. er bare å ta den med nesten over alt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå