linko Skrevet 24. juli 2008 #1 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har hatt baby i tverr- og seteleie de siste ukene, og fikk tips fra en venninne i USA som fødte i mars om at babyen hennes hadde snudd seg fra seteleie til hodeleie etter en behandling med akupunktur og moxa. Vi har en jordmor som er akupunktur-utdannet i nærheten, og jeg har nå i uke 36 gjennomført to akupunktur-behandlinger og hjemmebehandling i 3 dager med moxa (en sigar-lignende sak med burot, som skal varme punkter på lille-tåa + et punkt på magen). Jeg var på ultralyd noen dager før jeg startet med dette, og hadde siste moxa + akupunktur i går. Da jeg kom til akupunktur-behandling i går, var babyen fremdeles i tverrleie, men da jeg kom til ultralyd på sykehuset i dag var babyen i hodeleie - Jeg kan ikke få sagt hvor lettet jeg ble... Gynekologen mente ikke at akupunkturbehandlingen hadde hatt noen betydning, og ikke vet jeg, men dersom det var dette som var avgjørende for vending så er det så absolutt verdt det :-) Så istedet for å diskutere vaginal setefødsel eller keisersnitt, var det bare smil og positive følelser hos gynekolog / jordmor i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138304334-akupunktur-og-moxa-snudde-babyen-til-hodeleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå