Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så herlig, jeg :-) Skrevet som Jenni. Men blir Johanna og Jenni for likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker ikke Jenni ;P eller Jenny, eller noe i den gata... =) men, Johanna og Jenni funker vel d... =)

Skrevet

Johanna og Jenni er ikke for likt det, syns jeg. Passer bra sammen. Men med den skrivemåten (Jenni) syns jeg det virker som en skrivefeil. Det er liksom ment at det skal stå Jennie men så har e´en uteblitt....

Skrevet

Helt greit, men ville nok skrevet Jenny.

Skrevet

Jeg har selv ei lita Jenny, så syns navnet er nydelig. Ville skrevet Jenny eller Jennie, men det er bare en bagatell, uttalen er jo uansett lik. Syns ikke Jenni og Johanna blir for likt.

Skrevet

ÅÅÅ Jenny er bare så koselig!:o) Liker det best når det er skrevet Jenny, men Jennie går også ann. Men navnet er jo det samme uansett, som hun over her sier:-) Skulle gjerne brukt det selv, men en i familien har ei lita Jenny og de har vi mye kontakt med.. hmm.. kansje jeg bør vudere det? Hehe;)

LYKKE TIL MED NAVNEVALGET!!

Skrevet

Glemte og nevne at Jenny og Johanna passet fint sammen! Kan bli LITT krøll på tunga noen ganger... men jeg synes det var vakkert sammen!:-)

Skrevet

Jenny (jeg liker det også best med y) er et kjempeflott navn, og det passer finfint sammen med Johanna. Jeg vet faktisk om et tvillingpar som heter Jenny og Johanne.

Skrevet

Ville skrevet Jenny eller Jennie! Jenny og Johanna funker helt fint sammen. Personlig synes jeg Jenny er litt småharry, sikkert fordi jeg forbinder det med dansebanddronninga Jenny Jensen, men hun er jo også en herlig dame på sin måte da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...