annethe Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har Simo nå og er kjempe fornøyd,men skal selge den fordi vi skal gå over til sportsdelen og pga dårlig plass i vår lille bil ser vi etter noe nytt.Lite plass i bagesjerommet blir det uansett, men vi får ikke plass til den vi har nå uten å ta den helt fra hverandre. Jeg har bare sett Brio happy på nett, men ser ut som den har alt jeg er ute etter. Men tar den stor plass?
Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har brio happy med kompaktunderstellet, tar litt mindre plass enn simo, men alikevel en av de vognen som tar stor plass. Hadde heller valgt teutonia mistral om du vil ha en med omtrent samme funksjoner, men den er lettere og tar mindre plass.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Teutonia Mistral tar like stor plass som Brio Happy. Forskjellen er at mistralen er lavere i innsatsen, så hvis du er høy bør du heller gå for Brio Happy. Vi har hatt Happy som bagvogn med kompakt understell og er veldig fornøyd med denne.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Har du Simo duo eller kombi? Hvor mye brukt? Jeg har Brio kombi som jeg kan vurdere å bytte med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå